Video-Analyse

Aan de hand van uw swing-video’s proberen we voor u de juiste aanbevelingen te geven zodat u zelf kunt gaan trainen op de range en thuis. Door de samenwerking met Dé Golfbibliotheek kunnen we meteen oefeningen en drills voor u klaarzetten in afspeellijsten zodat u meteen uw eigen huiswerk bij de hand heeft. Door de combinatie te maken tussen fysiek en techniek heeft u sneller vooruitgang. Mocht u vragen hebben dan horen we dit graag.

1. Geef aan via Whatsapp dat u gebruik wilt maken van de swing-analyse. U ontvangt een betaalverzoek.
  2. Maak swing-opnames van de voorkant van de golfer (Face-on) en vanaf de zijkant van de golfer (Down the line). De handen zijn altijd het middelpunt van de opname en zorg ervoor dat de hele club zichtbaar is tijdens de swing. Mocht dit niet duidelijk zijn dan kunt u via deze link een instructie-video bekijken…
  3. Stuur deze opnames via whatsapp naar Dé Golfbibliotheek.
  4. Dé Golfbibliotheek analyseert uw video’s en stuurt u uw persoonlijke video-analyse terug i.c.m. een lidmaatschap van Dé Golfbibliotheek. U ontvangt uw inlog-gegevens voor Dé Golfbibliotheek waarin uw afspeellijsten klaarstaan met technische- en fysiek-oefeningen.
  5. U kunt gaan werken aan uw swing om deze beter te maken, Beter bewegen is beter Golfen!

De kosten voor deze swing-analyse inclusief lidmaatschap van Dé Golfbibliotheek (€90) zijn €129.